Design senzorial de exceptie pentru reteaua de insule comerciale VS ASIGURARI. Translucenta si termoformare din HIMACS.

Designul senzorial este un concept și o practică în design ce implică utilizarea conștientă a stimulilor senzoriali pentru a crea experiențe deosebite și memorabile. Acesta se concentrează pe stimularea celor cinci simțuri umane: vizual, auditiv, olfactiv, tactil și gustativ, pentru a influența emoțiile, comportamentele și percepțiile utilizatorilor. Designul senzorial poate fi aplicat în diverse domenii, cum ar fi arhitectura, designul interior, designul de produse, marketingul și experiențele de brand.” afirma Cristian Fersedi de la CRIDO DESIGN.

„Prin integrarea elementelor senzoriale, designerii pot crea experiențe mai bogate și mai captivante, care să rezoneze cu utilizatorii la un nivel mai profund și să le influențeze pozitiv percepțiile și comportamentele.Astfel, utilizarea culorilor, formelor, iluminării și aranjamentelor vizuale sunt utilizate pentru a atrage atenția și a crea anumite stări emoționale. Alegerea materialelor și texturilor care sunt plăcute la atingere pot îmbunătăți experiența utilizatorului cu un produs sau spațiu.” continua arhitectul.

Pentru a raspunde atat cerintelor de design, de functionalitate, de durabilitate si rezistenta la trafic inten,s specific unei galerii comerciale, arhitectii de la CRIDO DESIGN au propus pentru fabricatia insulei comerciale un material ale carui proprietati il fac unic, HIMACS.

HIMACS este un material compozit acrilic de ultima generatie, este omogen, se imbina invizibil rezultand elemente monolitice dintr-o bucata, este termoformabil putand lua orice forma, este translucent permitand trecerea partiala a luminii, se curata cu substante uzuale de curatenie si necesita mentenata zero.

Galerie foto

Alții au căutat: insula comerciala, insula asigurari in mall,mobilier din compozit HIMACS, mobilier translucent, mobilier din compozit HIMACS, design insula comerciala, HIMACS OPAL, HIMACS EMERALD, blat HIMACS.